Один залп «Береста» — це 50 реактивних снарядів

5575 p 10 img 0001Цю модернізовану 122-мм реактивну систему залпового вогню також установлено на новому вітчизняному КрАЗ-5401НЕ з колісною формулою 4х4

Державне підприємство «Шепетівський ремонтний завод», що входить до складу ДК «Укр-оборонпром», здійснив глибоку модернізацію 122-мм реактивної системи залпового вогню, у виробництві якої використовуються лише українські складники. Нова бойова машина отримала назву БМ-21 УМ «Берест» і вперше була продемонстрована на міжнародній виставці «Зброя та безпека-2018». «Берест» призначений для заміни БМ-21 «Град», що стоїть на озброєнні Збройних Сил України. Використання сучасних цифрових технологій та нове шасі вітчизняного виробництва надають «Бересту» ключові бойові та експлуатаційні переваги, які значно розширюють бойові можливості РСЗВ. Однією з особливостей нової машини стала цифрова система управління вогнем, яка дозволяє екіпажу, не покидаючи кабіни, проводити підготовку до стрільби, зокрема — топогеодезичне прив’язування. Нові цифрові технології інтегрують «Берест» у систему обміну інформацією на полі бою. Завдяки цьому розрахунок РСЗВ у режимі реального часу отримує точні координати цілі, які в обробленому вигляді надходять з дронів, контрбатарейної РЛС, а також інших систем спостереження. Така інтеграція в рази підвищує точність та ефективність ведення вогню. Ще однією особливістю нової РСЗВ є збільшення потужності залпу до 50 реактивних снарядів, замість 40 з «Граду». Більша потужність дозволяє гарантовано знищувати противника та оперативно розподіляти вогонь між різними цілями. — Ми відмовилися від штатного «градівського» автомобільного шасі «Урал» і встановили «Берест» на нове вітчизняне — КрАЗ-5401НЕ з колісною формулою 4х4. Нове шасі має зручне в експлуатації компонування «кабіна над двигуном» та обладнане дворядною чотиридверною кабіною із клімат-контролем, яка дозволяє зручно розмістити розрахунок із п’яти осіб та всю необхідну апаратуру управління вогнем. Також КрАЗ у порівнянні з «Уралом» має приблизно у 1,8 раза більшу потужність, яка становить 315 к. с. Збільшена і вантажопідйомність автомобіля — до 9,1 тонни. Ця машина добре поводиться на бездоріжжі й має на 30% більшу швидкість, — розповів начальник технічного відділу Державного підприємства «Шепетівський ремонтний завод» Володимир Бохонько. Загалом «Берест» у порівнянні з «Градом» має більшу потужність залпу, точність ведення вогню, інтеграцію у цифрові системи управління та наведення артилерії, більшу мобільність та потребує менше часу для відкриття вогню. Зважаючи на те, що всі компоненти для «Береста» вироблені в Україні, вдалося значно зменшити вартість цієї РСЗВ у порівнянні з аналогами. Нова та більш ефективна система у разі замовлення здатна повністю замінити «Гради», значно розширивши бойові можливості українських артилеристів.

БТР-70Д (GM) оснащений новим двигуном та бойовим модулем

5575 p 10 img 0003Модернізацію бронетранспортера БТР-70 розробило ДП «Житомирський бронетанковий завод», що входить до складу ДК «Укроборонпром». Ця машина також вперше демонструвалася під час виставки «Зброя та безпека-2018». Оновлена бойова машина БТР-70Д (GM) отримала нові двигуни від американської корпорації General Motors та бойовий модуль «Дельта» з 23-мм автоматичною гарматою та цифровою системою управління вогнем. Фахівці Житомирського бронетанкового заводу під час модернізації бойової машини зосередилися на заміні застарілих радянських двигунів на нові, більш потужні та економічні. Завдяки новим двигунам GM-6.2 загальна потужність БТР-70Д зросла до 290 к. с. (на 50 к. с. більше, ніж на звичайному БТР-70), а максимальна швидкість — до 100 км/год (на 20 км/год більше). Ремоторизація значно підвищила питому потужність бронетранспортера, його мобільність на полі бою та надійність. 11,6-тонний БТР-70Д (GM) оснащений новим бойовим модулем «Дельта», який містить 23-мм автоматичну гармату та 7,62-мм кулемет. Новий бойовий модуль за своїм озброєнням перевищує штатне озброєння БТР-70, на якому встановлено 14,5-мм та 7,62-мм кулемети. Окрім того, бойовий модуль «Дельта» оснащений сучасною цифровою багатофункціональною системою управління вогнем з тепловізійною камерою, лазерним далекоміром, стабілізатором озброєння та системою захоплення та супроводження цілей. Також на БТР-70Д можуть бути встановлені інші бойові модулі в залежності від потреб замовника. Загалом БТР-70Д(GM) у порівнянні зі звичайним БТР-70, що стоїть на озброєнні Збройних Сил України, має потужніше озброєння, двигун, більшу швидкість та кращу маневреність на полі бою. А використання сучасних бойових модулів дозволяє значно підвищити точність та ефективність вогню за будь-яких погодних умов та часу доби.

БРЕМ «Лев»: порятунок бронетехніки в умовах бойових дій

5575 p 10 img 0002Державне підприємство «Львівський бронетанковий завод», що входить до складу ДК «Укроборонпром», на XV Міжнародній спеціалізованій виставці «Зброя та безпека-2018» представило броньовану ремонтно-евакуаційну машину «Лев». Машина створена львівськими конструкторами спеціально для посилення технічного супроводу та оперативного обслуговування українських танкових підрозділів, що сформовані з Т-64 та Т-72 різних модифікацій. БРЕМ, яка розроблена на базі танка Т-72, призначена для евакуації та буксирування несправної, пошкодженої гусеничної та колісної військової техніки в умовах бойових дій, проведення її поточного та середнього ремонту в польових умовах. Для виконання всіх цих функцій на «Леві» встановлено лебідку з довжиною троса 200 метрів, яка розвиває тягове зусилля у 22 000–25 000 кгс, а при використанні додаткових поліспастів — до 75 000 кгс, електрозварювальне обладнання, що живиться від генератора ремонтно-евакуаційної машини, кран-стрілу вантажопідйомністю 12 т. Така вантажопідйомність дозволяє проводити монтаж-демонтаж вузлів та агрегатів, зокрема танкових башт, двигунів, коробок передач, опорних катків тощо. Додатково машина обладнана вантажною платформою, що дозволяє транспортувати запасні частини, необхідні для проведення ремонтних робіт, вагою до 1,5 тонни. На БРЕМ «Лев» передбачена можливість встановлення двигуна потужністю 780 (840) к. с., що дозволяє 41-тонній машині розвивати максимальну швидкість руху до 60 км/год. БРЕМ здатна працювати у діапазоні температури повітря від –40 до +40 та має запас ходу не менше 460 кілометрів по ґрунтовій дорозі. Екіпаж машини — 3 особи, на озброєнні БРЕМ є кулемет НСВТ (КТ-12,7). Нещодавно броньована ремонтно-евакуаційна машина «Лев» успішно пройшла визначальні відомчі випробування, тож на ДП «Львівський бронетанковий завод» готові до її серійного виробництва для потреб українського війська.

Підготував Роман ВУС, «Народна армія»

Додати коментар


Захисний код
Оновити

us1

Популярні новини


Warning: filesize() [function.filesize]: stat failed for http://i1.ytimg.com/vi/iframe<span/hqdefault.jpg in /var/www/vh-6373/data/www/sz.uz.ua/modules/mod_junewsultra/img/phpthumb.class.php on line 3375
18 листопада 2018 року, Преосвященнійший Віктор (Бедь), єпископ Мукачівський і Карпатський, керуючий Карпатською єпархією Українсь...
В ході підготовки зібрання Святого та Священого Синоду 27-29 листопада 2018 р. Константинопольський Вселенський Патріархат знову п...
Около двухсот автомобилей на еврономерах частично перекрыли движение по Киевской трассе, в районе КПП «Дачное».
Усі новини...

Останні коментарі

Всі права застережено. "Срібна Земля 2014"

Про нас | Зворотній зв’язок | RSS